torsdag 29. juli 2010

Livet på Sunnmøre :-)

"Eg veit kvar livet er verdt å leva, jau utan tvil her i bygda vår"

Det er so sant som det er sagt. Livet er verdt å leve på Sunnmøre. Steikje fint er det faktisk:)
Eg vert so heimekjær når eg har vore heime i Dalsfjorden. Og det har eg vore no.
Sit faktisk på flyplassen, og ventar på eit forsinka fly. Som sikkert ikkje landar med det første, sidan skodda ligg langt nedi fjella. Men då får eg no tid til å legge ut litt bilder og slikt, for dei som måtte vere interesserte:)

Det er alltid godt å kome ned Stigedalen, og sjå dette skiltet. Endeleg heime:)


Når eg er heime, må eg sjølvsagt på Fossastøylen, og Anja er ikkje vond å be. Her poserar ho, som ho så ofte elles også gjer, nesten på toppen av Brattebakken:


Kjekk turkamerat dette:


Planane var store, både om Høgenipa og Vardehornet. Men vi stoppa nok på Fossastøylen. Her er nemlig utsikta opp mot Vardehornet:


Men godt selskap fekk vi no på støylen og, Anne Reidun godt i gong med maling av Steffahytta:


Godt å kunne bruke naturens eige kjøleskap. Kald vart ho øla i alle fall:

Og då vi kom nedatt, var det på tide å ta inn hesene, sidan høyet var ferdig hesja. Dagens framandord for dykk austlendingar: Hesjastaur :)
Sunny var ivrig medhjelpar med høyet:


Og Anita poserar sjølvsagt:)



I dag var både Sunny, Anja, Anita og mamma med på flyplassen, då eg skulle reise. Og Sunny var så heldig å få sitte framme. Spanande ska sei:



Det var vel det eg rakk, høyrer flyet landar her no, så vi er vel straks klare for boarding.
Men me sjåast plutselig igjen:-)

Ingen kommentarer: